A munkakörülményeket méri az Ipsos

Az első eredmények 2015 végén jelennek meg

A kutatócég az Eurofound európai munkakörülményeket vizsgáló hatodik felméréssorozatához csatlakozott – tudta meg a marketinginfo.hu.

Az Eurofound 2015 február 2-án kezdte meg a 6. európai munkakörülmény-felméréshez kapcsolódó adatfelvételt. Ennek a kulcsfontosságú és időszerű kutatásnak a célja, hogy több mint 43 ezer munkavállaló válaszai alapján képet alakítson ki a jelenlegi európai munkakörülményekről, a munkavégzés és a foglalkoztatás színvonalára irányítsa a figyelmet, és lekövesse a folyamatosan változó trendeket. A 6. európai munkakörülmény-felmérés
első eredményei 2015 végén jelennek meg.

  Magyarországon az adatfelvételt az Ipsos Zrt. végzi. A hazai terepmunka a 2015 február 23-i héten indul.

  Az európai munkakörülmény-felmérések értékes és egyedi összehasonlítható információk alapján nyújt tájékoztatást a munkakörülményekről többek között olyan kérdésekben, mint a munkaidő, a munkahelyi egészségvédelem és biztonság, a munka szervezése, a munka és a magánélet között egyensúly, a képzés, valamint a munkakörülményekkel való általános elégedettség. A felmérés alapvető célja, hogy segítse a politikai döntéshozók munkáját az élet- és munkakörülmények javításában.

   Az Eurofound eddig öt alkalommal (1991, 1995, 2000, 2005 és 2010) készített európai munkakörülmény-felmérést. A hatodik felméréssorozat az előző öt felmérés tanulságaira építve kíván részletes áttekintést adni az elmúlt 25 év európai munkahelyi trendjeiről. A felmérés lehetőséget biztosít arra, hogy a munkavállalók hangot adjanak véleményüknek a munkakörülményeikről, és kifejtsék gondolataikat arról, hogy a munkakörülmények és a munkavégzés színvonala hogyan befolyásolja életüket.

   Az Eurofound az Ipsos közreműködésével megközelítőleg 43 ezer munkavállalót kérdez meg 35 európai országban 2015 februárja és júniusa között. Az interjúkra személyesen, a munkavállalók otthonában kerül sor. Az összegyűjtött információkat a legszigorúbban bizalmasan kezeljük, és minden válaszadó anonimitását garantáljuk. Minden országban véletlen mintavétellel kiválasztott 1000-3300 munkavállaló válaszol a felmérés kérdéseire.
 
Forrás: marketinginfo.hu